Падрыхтоўка да разгляду заяў пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур 3.15 (выдача пасведчання шматдзетнай сям’і) і 3.21 (выдача дубліката пасведчання шматдзетнай сям’і)
Дакументы і (або)
звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
1. заяву з указаннем прычын страты пасведчання або прывядзення яго ў непрыдатнасць
2. пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
3. якое прыйшло ў непрыдатнасць пасведчанне — у выпадку, калі пасведчанне прыйшло ў непрыдатнасць
4. фотаздымак памерам 30х40 мм (не ўяўляецца для выдачы дубліката пасведчання шматдзетнай сям’і)
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры —бясплатна
максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры — 10 дзён з дня падачы заявы
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні
адміністрацыйнай працэдуры — на тэрмін дзеяння пасведчання
Для падачы заяў і выдачы рашэнняў па адміністрацыйнай працэдуры звяртацца ў службу «адно акно»:
СИВУДЕ Ірыне Анатольеўне, вядучаму спецыялісту,
КАНТРОВСКОЙ Алене Аляксандраўне, спецыяліста,
Перажогін Вікторыі Іванаўне, спецыяліста,
(Камянецкі райвыканкам, г. Камянец, вул. Брэсцкая, 9, 1 паверх, каб. 110, 111, тэл. (801631) 90948, 92053, 92041, 142).
Адказны за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры:
Па пункце 3.15. (Выдача дубліката пасведчання шматдзетнай сям’і)
Аніскевіч Наталля Мікалаеўна, загадчык аддзялення сацыяльнай
адаптацыі і рэабілітацыі, суправаджанага пражывання ГУ «Камянецкі тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва».
У выпадку адсутнасці Аніскевіч Н. М. — Раманюк Аляксандр Іванавіч, спецыяліст па сацыяльнай рабоце аддзялення сацыяльнай адаптацыі і рэабілітацыі, суправаджанага пражывання
Рэжым працы: панядзелак — пятніца з 8.30 да 13.00, з 14.00 да 17.00