Аддзяленне першаснага прыёму, аналізу, інфармавання і прагназавання
Адмысловец па сацыяльнай працы: Мартысюк Ірына Расціславаўна
Адмысловец па сацыяльнай працы: Коцура Ірына Мікалаеўна
Адмысловец па сацыяльнай працы: Габрукевич Наталля Дзмітрыеўна
Адмысловец па сацыяльнай працы: Семяненка Людміла Віталеўна
• аказанне грамадзянам сацыяльна-бытавой дапамогі дома разавага характару;
• размеркаванне сярод маламаёмных грамадзян гуманітарнай дапамогі;
• правядзенне дабрачыннай акцыі «Другія рукі» па зборы ў насельніцтва рэчаў, у тым ліку былых ва ўжыванні (не прымаюцца пальчаткі, ніжнюю бялізну, панчошна-шкарпэткавыя вырабы, абутак, галаўныя ўборы);
• прадастаўленне паслуг па ажыццяўленні пагадзіннага сыходу за непрацаздольнымі грамадзянамі, страціўшымі здольнасць да самаабслугоўвання (паслугі сядзелкі);
• прадастаўленне паслуг няні па догляду за дзецьмі;
• арганізацыя пракату тэхнічных сродкаў сацыяльнай рэабілітацыі для інвалідаў і фізічна аслабленых асоб, якія пражываюць на тэрыторыі, што абслугоўваецца Цэнтрам;
• прыём і падрыхтоўка дакументаў да разгляду заяў грамадзян па прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі.
Парадак атрымання гуманітарнай дапамогі
У аддзяленні тэрміновага сацыяльнага абслугоўвання працуе «Салон Міласэрнасць».
Зварот за гуманітарнай дапамогай ажыццяўляецца шляхам падачы заявы ў ГУ «Камянецкі тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва».
Для заключэння дамовы і прыняцця рашэння аб прадастаўленні гуманітарнай дапамогі неабходны наступныя дакументы:
1.Документ, які сведчыць асобу грамадзяніна.
2.Документ, устаноўленага ўзору аб праве на льготы (пасведчанне інваліда, ветэраны ВАВ і да т.п.) для грамадзян, якія адносяцца да катэгорыі якія карыстаюцца ільготамі.
3.Сведения аб даходах кожнага працаздольнага члена сям’і за месяц, папярэднi звароту.
4.Справка аб месцы жыхарства і складзе сям’і.
5.Сведения аб памеры атрыманай пенсіі за месяц, папярэднi звароту.
Грамадзяне маюць права на атрыманне гуманітарнай дапамогі 2 разоў на працягу каляндарнага года.
паслугі няні
Калі раней скарыстацца бясплатнымі паслугамі няні маглі толькі таты і мамы, у якіх нарадзіліся двайняты і больш дзяцей адначасова, а таксама сем’і, якія выхоўваюць дзіця-інваліда ва ўзросце да 4 гадоў, то з уступленнем у сілу новага закона гэта права атрымліваюць сем’і, якія выхоўваюць дзяцей- інвалідаў старэй 4 гадоў на ўмовах аплаты.
Прадастаўляцца такая дапамога будзе ў дзённы час па рабочых днях:
сем’ям, у якіх выхоўваюцца дзеці-інваліды, — не больш за 20 гадзін у тыдзень да дасягнення дзіцем узросту 18 гадоў;
сем’ям з двайны — не больш за 20 гадзін у тыдзень да дасягнення дзецьмі ўзросту 3 гадоў;
пры нараджэнні трайнят і больш дзяцей — не больш за 40 гадзін у тыдзень да дасягнення дзецьмі ўзросту 3 гадоў.
Для заключэння дагавора аказання паслугі няні, грамадзянам неабходна звярнуцца ў ГУ «Камянецкі ТЦСАН» з пісьмовай заявай і прадставіць наступныя дакументы:
1.Документ, які сведчыць асобу грамадзяніна;
2.Документ устаноўленага ўзору аб праве на льготы для грамадзян, якія адносяцца да катэгорыі якія карыстаюцца ільготамі;
3.Свидетельство аб нараджэнні дзіцяці (дзяцей);
4.Удостоверение дзіцяці-інваліда — для сем’яў, якія выхоўваюць дзіця-інваліда (дзяцей-інвалідаў);
5.Документ, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і (копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу, пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншыя дакументы), — для няпоўных сем’яў;
6.справка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам з указаннем дадатковых звестак аб атрыманні адукацыі дома — для дзяцей-інвалідаў.
Работнікі тэрытарыяльнага цэнтра на працягу трох рабочых дзён з дня звароту праводзяць абследаванне матэрыяльна-бытавога становішча сям’і са складаннем акта абследавання матэрыяльна-бытавога становішча.
Дакументы, дадаткова запытаныя Камянецкім тэрытарыяльным цэнтрам сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва са згоды заяўніка:
1.справка аб месцы жыхарства і складзе сям’і;
2.сведения аб тым, хто ажыццяўляе догляд з атрыманнем дапамогі дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў.
Пункт пракату тэхнічных сродкаў сацыяльнай рэабілітацыі
У аддзяленні дзейнічае пункт пракату тэхнічных сродкаў сацыяльнай рэабілітацыі, які прызначаны для аказання садзейнічання грамадзянам з абмежаванай ступенню рухальнай актыўнасці.
Сродкі рэабілітацыі прадастаўляюцца грамадзянам з абмежаванай ступенню рухальнай актыўнасці на бязвыплатнай аснове.
Выдача тэхнічных сродкаў рэабілітацыі ажыццяўляецца на падставе пісьмовай заявы грамадзян або іх законных прадстаўнікоў з прадастаўленнем наступных дакументаў:
1.Документа, якi сведчыць асобу;
2.Документа аб праве на льготы (пры наяўнасці);
3.Заключение УКК аб патрэбнасці ў тэхнічных сродках сацыяльнай рэабілітацыі.
На падставе прадстаўленых дакументаў складаецца дамова пракату тэхнічных сродкаў сацыяльнай рэабілітацыі.
Час працы Пункта пракату усталёўваецца ў адпаведнасці з рэжымам работы ДУ «Камянецкі ТЦСАН» з 8.00 да 17.00 гадзін, перапынак на абед — з 13.00 да 14.00 гадзін.
паслугі сядзелкі
Паслугі па ажыццяўленню пагадзіннага сыходу прадастаўляюцца непрацаздольным грамадзянам, цалкам страціўшым здольнасць да самаабслугоўвання і перамяшчэнню.
Для заключэння дагавора аказання паслугі няні, грамадзянам неабходна звярнуцца ў ГУ «Камянецкі ТЦСАН» з пісьмовай заявай і прадставіць наступныя дакументы:
1.Документ, які сведчыць асобу грамадзяніна;
2.Документ устаноўленага ўзору аб праве на льготы для грамадзян, якія адносяцца да катэгорыі якія карыстаюцца ільготамі;
3.Медицинская даведка аб стане здароўя, якая змяшчае інфармацыю аб наяўнасці медыцынскіх паказанні і (або) адсутнасці медыцынскіх супрацьпаказанняў для аказання сацыяльных паслуг, прадугледжаных пунктам 26 Пераліку.
Работнікі тэрытарыяльнага цэнтра на працягу трох рабочых дзён з дня звароту праводзяць абследаванне матэрыяльна-бытавога становішча грамадзяніна са складаннем акта абследавання матэрыяльна-бытавога становішча і запытваюць у дзяржаўных органаў i iншых арганiзацый:
1.сведения аб памеры атрыманай пенсіі за месяц, папярэднi падачы заявы аб аказанні сацыяльных паслуг, — для адзінокіх, непрацаздольных грамадзян;
2.сведения аб адсутнасці догляду за грамадзянінам, якія звярнуліся за аказаннем сацыяльных паслуг, асобай, якая атрымлiвае дапамогу па доглядзе за інвалідам 1 групы або асобы, якая дасягнула 80-гадовага ўзросту;
3.справку аб месцы жыхарства і складзе сям’і.
Разавыя сацыяльна-бытавыя паслугі
Разавыя сацыяльна-бытавыя паслугі прадастаўляюцца ў дачыненні да грамадзян, якія знаходзяцца ў цяжкай жыццёвай сітуацыі. Сацыяльнымі работнікамі аддзяленне тэрміновага сацыяльнага абслугоўвання прадастаўляюцца розныя віды сацыяльна-бытавых паслуг, попыт на якія з кожным годам павялічваецца.
Найбольш запатрабаванымі паслугамі з’яўляюцца:
паслугі па ўборцы жылых памяшканняў;
паслугі па рамонце памяшканняў;
паслугі па ксеракапіраванні;
ўскопваньне глебы;
паслугі па касьбе травы ўручную і трымерам;
колка і кладка дроў;
пераноска торфабрыкету.
Таксама аказваюцца паслугі па распілоўцы дроў і санітарнай апрацоўцы садовых дрэў.
Сацыяльныя паслугі аказваюцца на платнай аснове, калі іншае не ўстаноўлена актамі заканадаўства. Сацыяльныя паслугі на платнай аснове аказваюцца на падставе вуснай заявы і дагавора, што заключаецца ў пісьмовай форме паміж грамадзянінам (яго законным прадстаўніком) і ГУ «Камянецкі ТЦСАН».
Рашэнне аб заключэнні дагавора прымаецца кіраўніком на падставе наступных дакументаў:
дакумента, якi сведчыць асобу грамадзяніна.
Дзяржаўная адрасная сацыяльная дапамога
У адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 19 студзеня 2012 г. № 41 «Аб дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі» ажыццяўляецца дзяржаўная падтрымка насельніцтва ў наступных формах:
1.ежемесячное сацыяльная дапамога прадастаўляецца сем’ям (грамадзянам) пры ўмове, што іх сярэднедушавы даход, што вызначаецца ў парадку, устаноўленым Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь (далей — сярэднедушавы даход), па аб’ектыўных прычынах ніжэйшы за найбольшую велічыню бюджэту пражытачнага мінімуму ў сярэднім на душу насельніцтва, зацверджанага Міністэрствам працы і сацыяльнай абароны, за два апошнія кварталы (далей — крытэрый патрэбнасці).
Памер штомесячнай сацыяльнай дапамогі на кожнага члена сям’і (грамадзяніна) складае дадатную розніцу паміж крытэрыем патрэбнасці і сярэднедушавым даходам сям’і (грамадзяніна). Памер дапамогі пералічваецца пры павелічэнні крытэрыю патрэбнасці ў перыяд прадастаўлення штомесячнай сацыяльнай дапамогі.
2.единовременное сацыяльная дапамога прадастаўляецца сем’ям (грамадзянам), якія апынуліся па аб’ектыўных прычынах у цяжкай жыццёвай сітуацыі, якая парушае нармальную жыццядзейнасць, пры ўмове, што іх сярэднедушавы даход складае не больш за 1,5 велічыні крытэрыю патрэбнасці.
Памер аднаразовай сацыяльнай дапамогі ўстанаўліваецца ў залежнасці ад цяжкай жыццёвай сітуацыі, у якой знаходзіцца сям’я (грамадзянін), у суме, якая не перавышае 10-кратнага памеру бюджэту пражытачнага мінімуму ў сярэднім на душу насельніцтва, які дзейнічае на дату прыняцця рашэння аб прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе аднаразовай сацыяльнай дапамогі.
3.социальное дапаможнік для пакрыцця выдаткаў на набыццё падгузкаў прадастаўляецца незалежна ад велічыні сярэднедушавога даходу сям’і (грамадзяніна) дзецям-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў, якія маюць IV ступень страты здароўя, інвалідам I групы, акрамя асоб, інваліднасць якіх наступіла ў выніку супрацьпраўных дзеянняў, па прычыне алкагольнага, наркатычнага, таксічнага ап’янення, членашкодніцтва.
5.обеспечение прадуктамі харчавання дзяцей першых двух гадоў жыцця прадастаўляецца сем’ям, якія маюць па аб’ектыўных прычынах сярэднедушавы даход ніжэй за крытэрый патрэбнасці.
Сем’ям пры нараджэнні двайнят ці больш дзяцей такая дапамога прадастаўляецца незалежна ад велічыні сярэднедушавога даходу.
Пры звароце па прадастаўленне ДАСД грамадзянін павінен прадставіць:
1. Для штомесячнай і (або) аднаразовай сацыяльных дапамог:
* Заява
* Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка і членаў яго сям’і (для непаўналетніх дзяцей ва ўзросце да 14 гадоў — пры яго наяўнасці), даведка аб вызваленні — для асобаў, вызваленых з месцаў пазбаўлення волі)
* Пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці — для асоб, якія маюць дзяцей ва ўзросце да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, — пры яго наяўнасці)
* Пасведчанне аб усталяванні бацькоўства — для жанчын, якія нарадзілі дзяцей па-за шлюбам, у выпадку, калі бацькоўства ўстаноўлена
* Пасведчанне аб заключэнні шлюбу — для асоб, якія знаходзяцца ў шлюбе (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, — пры яго наяўнасці)
* Копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу — для асобаў, расторгнувших шлюб
* Копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) — для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарыць) дзяцей
* Копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі — для асоб, назначаных апекунамі дзіцяці
* Пасведчанне інваліда — для інвалідаў
* Пасведчанне дзіцяці-інваліда — для дзяцей-інвалідаў
* Пасведчанне аб дзяржаўнай рэгістрацыі індывідуальнага прадпрымальніка — для індывідуальных прадпрымальнікаў
* Працоўная кніжка (пры яе наяўнасці) — для непрацуючых грамадзян і непрацуючых членаў сям’і (выпіска (копія) з працоўнай кніжкі або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць занятасць, — для працаздольных грамадзян)
* Звесткі аб атрыманых даходах кожнага члена сям’і за 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту (для сем’яў (грамадзян), у якіх член сям’і (грамадзянін) звольнены з працы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, натарыуса, які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро, адваката, які ажыццяўляе адвакацкую дзейнасць індывідуальна, спыненнем дзейнасці філіяла, прадстаўніцтва або іншага адасобленага падраздзялення арганізацыі, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штату работнікаў, — за 3 месяцы, якія папярэднічаюць месяцу звароту), акрамя звестак аб памерах пенсій з улікам надбавак, даплат i павышэнняў, дапамог па догляду інвалідаў I групы або асобаў, якiя дасягнулi 80-гадовага ўзросту, дапамог, што выплачваюцца згодна з Законам Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2012 «Аб дзяржаўных дапамогах сем’ям, якія выхоўваюць дзяцей» (за выключэннем дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці, i дапамогi ў сувязі з нараджэннем дзіцяці), з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 9 снежня 2014 г. № 572 «Аб дадатковых мерах дзяржаўнай падтрымкі сем’яў, якія выхоўваюць дзяцей», якія выплачваюцца i далучаюцца да матэрыялаў справы органамі па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне
* Даведкі аб рэалізацыі прадукцыі жывёльнага паходжання (за выключэннем малака), пладоў і прадукцыі ўласнай падсобнай гаспадаркі, прадуктаў прамысловай дзейнасці — у выпадку рэалізацыі названай прадукцыі
* Дагавор аб падрыхтоўцы спецыяліста (рабочага, служачага) на платнай аснове — для студэнтаў, якія атрымліваюць адукацыю на платнай аснове з прыцягненнем крэдыту на льготных умовах для аплаты першай вышэйшай адукацыі або за кошт сродкаў юрыдычных асоб, а таксама фізічных асоб, якія вядуць з імі раздзельную гаспадарку
* Дагавор рэнты і (або) пажыццёвага ўтрымання — для грамадзян, якія заключылі названы дагавор
* Дагавор найму (паднайму) жылога памяшкання — для грамадзян, якія здавалі па дамове найму (паднайму) жылое памяшканне на працягу 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту (для грамадзян, звольненых з працы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, натарыуса, які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро, адваката, які ажыццяўляе адвакацкую дзейнасць індывідуальна, спыненнем дзейнасці філіяла, прадстаўніцтва або іншага адасобленага падраздзялення орг цыі, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штату работнікаў, — на працягу 3 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту)
2.для сацыяльнай дапамогі для пакрыцця выдаткаў на набыццё падгузкаў:
* Заява
* Пашпарт, ці іншы дакумент, які сведчыць асобу (у адносінах да дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 14 гадоў — пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу і (або) паўнамоцтвы іх прадстаўнікоў)
* Пасведчанне інваліда — для інвалідаў 1 групы
* Пасведчанне дзіцяці-інваліда — для дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 18, якія маюць IV ступень страты здароўя
* Пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці — пры набыцці падгузнікаў для дзіцяці-інваліда
* Пасведчанне дзіцяці-інваліда — для дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 18, якія маюць IV ступень страты здароўя
* Пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці — пры набыцці падгузнікаў для дзіцяці-інваліда
* Дакументы, якія пацвярджаюць выдаткі на набыццё падгузнікаў, устаноўленыя ў адпаведнасці з заканадаўствам, з абавязковым указаннем наймення набытага тавару ў Рэспубліцы Беларусь
* Індывідуальная праграма рэабілітацыі інваліда ці заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі дзяржаўнай арганізацыі аховы здароўя аб патрэбнасці ў падгузнікаў
* Пасведчанне на права прадстаўлення інтарэсаў падапечнага, даверанасць, аформленая ў парадку, устаноўленым грамадзянскiм заканадаўствам, дакумент, які пацвярджае роднасныя адносіны, — для асоб, якія прадстаўляюць інтарэсы інваліда I групы
3.Для забеспячэння прадуктамі харчавання дзяцей першых двух гадоў жыцця:
* заяву
* Пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка і членаў яго сям’і (для непаўналетніх дзяцей ва ўзросце да 14 гадоў — пры яго наяўнасці)
* Выпіска з медыцынскіх дакументаў дзіцяці з рэкамендацыямі ўрача-педыятра ўчастковага (лекара-педыятра, урача агульнай практыкі) па рацыёну харчавання дзіцяці
* Пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці — для асоб, якія маюць дзяцей ва ўзросце да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, — пры яго наяўнасці)
* Пасведчанне аб заключэнні шлюбу (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, — пры яго наяўнасці)
* Копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, — для няпоўных сем’яў
* Копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) — для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарыць) дзяцей
* Копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі — для асоб, назначаных апекунамі дзіцяці
* Копія рашэння суда аб прызнанні бацькоўства, або пасведчанне аб устанаўленнi бацькоўства (у выпадку, калі бацькоўства ўстаноўлена альбо прызнана ў судовым парадку), або даведка аб запісу акта аб нараджэнні (у выпадку, калі бацькоўства прызнана ў добраахвотным парадку)
* Выпіска (копія) з працоўнай кніжкі або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць занятасць працаздольнага бацькі ў поўнай сям’і альбо працаздольнага асобы, з якім маці не знаходзіцца ў зарэгістраваным шлюбе, але сумесна жыве і вядзе агульную гаспадарку
* Дагавор найму (паднайму) жылога памяшкання — для грамадзян, якія здавалі па дамове найму (паднайму) жылое памяшканне на працягу 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту (для грамадзян, звольненых з працы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, натарыуса, які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро, адваката, які ажыццяўляе адвакацкую дзейнасць індывідуальна, спыненнем дзейнасці філіяла, прадстаўніцтва або іншага адасобленага падраздзялення арганіза цыі, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штату работнікаў, — на працягу 3 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту)
* Дагавор рэнты і (або) пажыццёвага ўтрымання — для грамадзян, якія заключылі названы дагавор
* Звесткі аб атрыманых даходах кожнага члена сям’і за 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту (для сем’яў, у якіх працаздольны бацька (працаздольная асоба, з якім маці не знаходзіцца ў зарэгістраваным шлюбе, але сумесна жыве і вядзе агульную гаспадарку) звольнены з працы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, натарыуса, які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро, адваката, які ажыццяўляе адвакацкую дзейнасць індывідуальна, спыненнем деят ельности філіяла, прадстаўніцтва або іншага адасобленага падраздзялення арганізацыі, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штату работнікаў, — за 3 месяцы, якія папярэднічаюць месяцу звароту), акрамя звестак аб памерах пенсій з улікам надбавак, даплат i павышэнняў, дапамог па догляду інвалідаў I групы або асобаў, якiя дасягнулi 80-гадовага ўзросту, дапамог, што выплачваюцца згодна з Законам Рэспублікі Беларусь «Аб дзяржаўных дапамогах сем’ям, якія выхоўваюць дзяцей» (за выключэннем дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у га сударственного арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці, і дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці), з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 9 снежня 2014 г. № 572 «Аб дадатковых мерах дзяржаўнай падтрымкі сем’яў, якія выхоўваюць дзяцей», якія выплачваюцца i далучаюцца да матэрыялаў справы органамі па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне, — за выключэннем сем’яў пры нараджэнні і выхаванні двайнят або больш дзяцей
Дакументы, запытаныя ГУ «Камянецкі ТЦСАН»:
* Даведка аб месцы жыхарства і складзе сям’і (копіі асабовага рахунку);
* Даведка, якая змяшчае звесткі з запісу акта аб нараджэнні, калі запіс пра бацькоў дзіцяці праведзена ў адпаведнасці з артыкулам 55 Кодэкса Рэспублікі Беларусь «Аб шлюбе і сям’і»;
* Даведкі аб які належыць грамадзяніну і членам яго сям’і правах на аб’екты нерухомай маёмасці альбо аб адсутнасці такіх правоў;
* Даведка аб суме, на якую зменшана сума зямельнага падатку ў выніку выкарыстання льготы па зямельным падатку;
* Дакументы, якія пацвярджаюць атрыманне льгот у памеры іх грашовага эквівалента, па аплаце:
-Харчаванне дзяцей ва ўстановах дашкольнай адукацыі;
* Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для прадастаўлення ДАСД.
Заўвага: дадзеныя дакументы грамадзянін мае права даць самастойна.